فایل pdf کتاب بسته های 3
 
پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

آدرس سایت پایگاه کتب درسی

www.chap.sch.ir/

روی لینک بالا کلیک کرده و وارد پایگاه نشرکتب درسی شوید

و از گزینه های سمت راست مراحل زیر را انتخاب کنید

فنی و حرفه ای

شاخه خدمات

کامپیوتر

پایه سوم

اسامی کتب در وسط صفحه نمایش داده می شود. که با کلیک روی آنها لینکهای دانلود هر کتاب در دسترس است.



نظرات شما عزیزان:

صدیقه عبدی اذر
ساعت21:42---1 تير 1393
سلام خانوم نوابی!!امیدوارم خوب باشید!!اون لینکی که برای دانلود کتاب های درسی گذاشته بودید خیلی به دردم خورد!!ازاونجا که امسال تودرسای تخصصی چندان خوب نبود ،کتابای سال بعدرو دان کردم تا اگه توانم رسید بخونم!!خانوم توی خرداد یه اتفاقای غیر منتظره ای افتاد که اصلا کلا سیستمات روحیمو به هم ریخت!!به همین خاطر نتونستم تمرکز کنم ریاضی رو افتادم متاسفانه!! اما.......امیدمو ازدست ندادمو شروع کردم درسای تخصصی رو برای کنکور میخونم و تست میزنم و ریاضی روهم تمرین میکنم!!خوب شد اینطور شد وگرنه به خودم نمیومدم الان تلاشم خیلی بیشتر شده برای اینده ی تحصیلی!!درسته ازنظر تحصیلی امسال خوب نبودم ولی یه چیزایی از زندگی یاد گرفتم که خیلی ارزش داشتن!!ببخشید پرحرفی میکنم ولی هیچ گوشی نیس حرفامو گوش کنه!!کاش میشد ببینمتون!!
امیدوارم سال بعد بتونم تمام تلاشمو به کاربگیرم تا به اهدافم برسم!!ارزوی موفقیت بیشتر رو براتون دارم!!
پاسخ:سلام خوبی؟با شناختی که از شما دارم مطمئن هستم آینده روشنی رو پیشرو داری... عزیز این روحیه تلاشگر بزرگترین نعمت الهیه که بهت ارزانی شده و قطع به یقین شما رو به قله های موفقیت می رسونه... همیشه دعام ترقی و برآورده شدن آرزوهای قشنگ جوونای پرتلاش کشورمون بوده و هست... ان شالله به بالای قله های سرافرازی ایرانمون رسیدی منو خبر دار کنی خوشحال می شم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1486
بازدید دیروز : 147
بازدید هفته : 1640
بازدید ماه : 1633
بازدید کل : 239626
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس